START

Whitepaper: Marketingwerkvormen

Noordhoff
redactie
Whitepaper
Hbo
Onderwijsvaardigheden

Innovatie, verduurzaming, technologie en internationalisering hebben grote invloed op de beroepspraktijk en daarmee op het hoger economisch onderwijs. Dit vraagt om (marketing-) professionals die een belangrijk onderscheidend vermogen inzetten: creatief denken en handelen. In dit whitepaper geven ze uitleg over de veranderende rol van marketingprofessionals, het belang van creativiteit als skill en de plek van de docent, de beroepspraktijk en de student hierin.

Tom Spanjaard is hbo-hoofddocent marketing en innovatie en heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van creatief en innovatief onderwijs in het economisch domein.

Herman Koot is eigenaar van marketingbureau Buro Koorts. Na twaalf jaar als marketeer en marketingmanager is hij overgestapt naar de bureauzijde. Als ondernemende marketingstrateeg helpt hij samen met zijn team mkb-ondernemers in Nederland en België bij de ontwikkeling van hun bedrijven.

  • Praktische tips voor marketingwerkvormen
  • Inzicht in het veranderende werkveld van marketing
  • Het belang van faciliteren als vaardigheid voor zowel docent als student
Was dit artikel nuttig?
Deel dit artikel
Studiemeister op maat

Jouw les, samengesteld uit de beste boeken.

– Modulair
– Effectief
– Voordelig
– Ontzorgt

Ook interessant voor jou

Gerelateerde events

27

Vul onderstaand formulier in en ontvang het artikel in je mailbox

Zoeken