Maak kennis met de nieuwe editie van Basisboek customer journey

15 februari
15:00
- 17:00
boekpresentatie
Hbo

Tijdens dit interactieve webinar vertelt auteur Stephan van Slooten alles over de nieuwe editie van Basisboek customer journey. Hij maakt je wegwijs in de methodiek en helpt je op weg met praktische inzichten in hoe je kostbare fouten in Customer Journey Management kunt voorkomen én hoe je deze methodiek kunt toepassen in jouw (online) colleges. Ook zal hij ingaan om vernieuwde onderdelen in de tweede editie. Uiteraard is veel ruimte voor vragen en interactie.

Stephan van Slooten is partner bij Altuïtion en coauteur van managementboekbestsellers De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare en Klanthelden®; excelleren in emotionele klantbeleving en coauteur van het hboboek Basisboek Customer Journey; een inleiding in het vakgebied. Stephan geeft les op diverse opleidingen en is veelgevraagd spreker.

  • Leert je om de Customer Journey-methodiek en het Basisboek Customer Journey toe te passen in je (online) colleges
  • Wetenschappelijk beschouwingen over Customer Journey gerelateerd aan de praktijk
  • Volop praktische voorbeelden en tips & tricks

Events terugkijken

Huisvestings-management: Van strategie tot exploitatie
Hbo
Hbo
Marian Blaauwgeers
Help je studenten met keuzes maken
Hbo
Hbo, Mbo
Marian Blaauwgeers
Help je studenten met keuzes maken
Hbo
Hbo, Mbo

Ook interessant voor jou

Onderwijsvaardigheden
Lesgeven aan een multiculturele klas
Artikel
Hbo
Hbo, Mbo
Onderwijsvaardigheden
Mensen willen van nature leren
Blog
Hbo
Hbo, Mbo
Onderwijsvaardigheden
Filosoferen over digitalisering: wat doet dat ethisch met het onderwijs?
Artikel
Hbo
Hbo, Mbo
7013V000001HFeFQAW

Vul onderstaand formulier in en schrijf je in voor dit event

Alles weten over gamification?

Lees en leer over wat het precies is, hoe je het in kunt zetten in je les en wat de voor- en nadelen zijn op deze thema-pagina.