Nieuw: Basisboek customer journey

boekpresentatie
Hbo

Op 15 februari stond Stephan van Slooten in de Noordhoff Virtual Classroom. Gebruik de button hieronder om de sessie terug te kijken of lees de samenvatting.

Tijdens deze interactieve sessie vertelt auteur Stephan van Slooten alles over de nieuwe editie van Basisboek customer journey. Hij maakt je wegwijs in de methodiek en helpt je op weg met praktische inzichten in hoe je kostbare fouten in Customer Journey Management kunt voorkomen én hoe je deze methodiek kunt toepassen in jouw (online) colleges. Ook zal hij ingaan om vernieuwde onderdelen in de tweede editie. Uiteraard is veel ruimte voor vragen en interactie.

  • Leert je om de Customer Journey-methodiek en het Basisboek Customer Journey toe te passen in je (online) colleges
  • Wetenschappelijk beschouwingen over Customer Journey gerelateerd aan de praktijk
  • Volop praktische voorbeelden en tips & tricks
Nieuwsbrief Hoger onderwijs

Ben je docent in het hoger onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!

Events terugkijken

Profielfoto van Teun den Dekker
Hoe pas je design thinking toe in jouw colleges?
Hbo
Hbo
Profielfoto van Annette Markusse en Frans van Galen
Reken-wiskundedidactiek op de pabo
Hbo
Hbo
Bouwen aan digitaal vertrouwen
Hbo
Hbo

Ook interessant voor jou

Podcast Noordhoff
Podcast Noordhoff
Innovatief lesgeven
Laat podcasts voor je spreken!
Artikel
Hbo
Hbo
Innovatief lesgeven
ChatGPT: breekijzer voor onderwijsvernieuwingen
Artikel
Hbo
Hbo, Mbo
Onderwijsvaardigheden
Ervaringsdocent Retta over Hogeschooltaal
Video
Hbo
Hbo
7013V000001HFeFQAW

Vul onderstaand formulier in en schrijf je in voor dit event

Zoek