Home / Kennisbank / Whitepaper: Marketingwerkvormen
Innovatie, verduurzaming, technologie en internationalisering hebben grote invloed op de beroepspraktijk en daarmee op het hoger economisch onderwijs. Dit vraagt om (marketing-) professionals die een belangrijk onderscheidend vermogen inzetten: creatief denken en handelen. In dit whitepaper geven ze uitleg over de veranderende rol van marketingprofessionals, het belang van creativiteit als skill en de plek van de docent, de beroepspraktijk en de student hierin.
Tom Spanjaard is hbo-hoofddocent marketing en innovatie en heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van creatief en innovatief onderwijs in het economisch domein.
Herman Koot is eigenaar van marketingbureau Buro Koorts. Na twaalf jaar als marketeer en marketingmanager is hij overgestapt naar de bureauzijde. Als ondernemende marketingstrateeg helpt hij samen met zijn team mkb-ondernemers in Nederland en België bij de ontwikkeling van hun bedrijven.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Interdum urna, ornare et enim vulputate nibh euismod nisl. Tempus mus risus velit ullamcorper. Nulla ac aliquet nisi imperdiet sed vestibulum dolor mi. Fringilla ullamcorper lacinia arcu molestie vestibulum aliquet adipiscing arcu risus.
Nulla ac aliquet nisi imperdiet sed vestibulum dolor mi. Fringilla ullamcorper lacinia arcu molestie vestibulum aliquet velit ullamcorper pretium.
Ben je docent in het hoger onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!
Ben je docent in het hoger onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!