Vier met ons mee dat de nieuwste marketing titel klaar is!
Met ruim 50 marketingprofessionals is er gewerkt aan deze methode die studenten klaar maakt voor een baan in de marketing van morgen
Programma
Inhoud prestentaties
Customer journey (Stephan van Slooten)
Tijdens de presentatie gaat Stephan in op het belang van klantbeleving
en customer experience management voor álle typen organisaties, dus niet alleen voor dienstverlenende bedrijven. Daarbij wordt benadrukt dat het denken in traditionele producten niet meer volstaat; organisaties moeten juist inzetten op slimme combinaties van producten, diensten, beleving en technologie, verspreid over alle fasen van het klantproces – van het klant worden tot en met het klant blijven.
Deze geïntegreerde aanpak vormt de basis voor een sterke klantreis en toekomstbestendige waardepropositie. Tot slot wordt stilgestaan bij twee belangrijke innovatiedomeinen en wat deze ontwikkelingen betekenen voor de startende marketeer van de toekomst en voor iedereen die werkelijk wil begrijpen waar moderne marketing over gaat.
Exemplaar
Tijdens de borrel is er de gelegenheid een exemplaar van Marketing denken, marketing doen af te halen.
Deelname is gratis, aanmelden verplicht.
Ben je docent in het hoger onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!