Deze presentatie heeft plaatsgevonden op 23 maart 2023. Hier lees je boeiende de samenvatting.
“Betere marketing door testen & analyseren”
We leven in een dynamische wereld waar veranderingen elkaar steeds sneller opvolgen. Wat vandaag succesvol werkt, kan morgen verouderd zijn. Hoe zorg je ervoor dat je toekomstbestendig bent? Door continu en optimaliseren te leren op basis van data! Zo blijf je met data-driven marketing altijd in de pas lopen met waar je doelgroep zich bevindt en hoe je dit het beste kunt benaderen. Het boek vertelt bovendien alles wat je als data-bedreven marketing- of communicatieprofessional moet weten. Van de ‘harde’ analysevaardigheden tot de ‘zachte’ skills die je moet hebben voor het omgaan met data. Van big data tot het communiceren van data en privacy.
Danny is Data-gedreven digital marketeer en zelfstandig marketingconsultant. Veelgevraagd spreker over data-gedreven marketing. Auteur van Basisboek data driven marketing (voorheen Basisboek digital analytics). Was ruim 5 jaar als growth marketeer werkzaam bij Marketingfacts.
Ben je docent in het hoger onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!