START

Customer Journey Whitepaper

Redactie
Noordhoff
Whitepaper
Hbo
Onderwijsvaardigheden

Stephan van Slooten is partner bij Altuïtion en co-auteur van managementboekbestsellers De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare en Klanthelden®; excelleren in emotionele klantbeleving en co-auteur van het splinternieuwe hbo-boek Basisboek Customer Journey; een inleiding in het vakgebied. Stephan geeft les op diverse opleidingen en is veelgevraagd spreker. Voor zijn periode bij Altuïtion was Stephan als Manager Marketing en Communicatie ondermeer verantwoordelijk voor het merk Centraal Beheer en de ‘Even Apeldoorn bellen’-campagne.

  • Samen met de klant op reis
  • Emotionele connectie met de klant
  • Het ontstaan van nieuw beroepen
Was dit artikel nuttig?
Deel dit artikel
Studiemeister op maat

Jouw les, samengesteld uit de beste boeken.

– Modulair
– Effectief
– Voordelig
– Ontzorgt

Ook interessant voor jou

Gerelateerde events

1

Vul onderstaand formulier in en ontvang het artikel in je mailbox

Zoeken