Home / Kennisbank / Podcast #43 Lesgeven zonder cijfers
Lesgeven zonder cijfers: hoe werkt dat in de praktijk? Eerder spraken we Johannes Visser, auteur van ‘Is het voor een cijfer?’ over scholen als cijferfabrieken. In deze aflevering gaat Jeroen Lamberts, docent in het voortgezet onderwijs juist in op over waarom het belangrijk is om op een alternatieve manier te toetsen, hoe lesgeven zonder cijfers in de lespraktijk werkt en wat het voordeel voor leerlingen is. Ook ontvang je tips om hiermee aan de slag te gaan.
Luister naar de Podcast via:
Bekijk hier alle afleveringen van de podcast ‘Tussenuur met Noordhoff’ »
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Interdum urna, ornare et enim vulputate nibh euismod nisl. Tempus mus risus velit ullamcorper. Nulla ac aliquet nisi imperdiet sed vestibulum dolor mi. Fringilla ullamcorper lacinia arcu molestie vestibulum aliquet adipiscing arcu risus.
Nulla ac aliquet nisi imperdiet sed vestibulum dolor mi. Fringilla ullamcorper lacinia arcu molestie vestibulum aliquet velit ullamcorper pretium.
Ben je docent in het voortgezet onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!
Ben je docent in het voortgezet onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!