Nieuwe editie Strategische Marketingplanning

Karel Jan Alsem
boekpresentatie
Hbo

In deze nieuwste, negende editie van het standaardwerk Strategische Marketingplanning is in alle fasen van het marketingplanningsproces duurzaamheid verwerkt. Het vormt tevens onderdeel van een vernieuwd Brand Benefitting Model dat de leidraad vormt voor de keuze van klantwaarden en dus Sessie informatie voor strategiekeuzes. Daarmee is deze editie het eerste marketingstrategieboek dat duurzaamheid in alle fasen meeneemt. Dat gold al voor digitalisering dat ook met nog meer voorbeelden in dit boek is verwerkt. Daarnaast zijn enkele nieuwe onderwerpen toegevoegd zoals inclusieve marketing en customer experience management. Tevens zijn nog meer tips opgenomen over het gebruik van onderzoek en modellen.

  • Persoonlijk contact met de auteur van dit 30 jaar bestaande standaardwerk (‘de Alsem’) in marketingstrategie
  • Uitleg van de volledige integratie van digitalisering en duurzaamheid in alle marketingstrategische fasen
  • Kennismaking met de nieuwste editie van Strategische marketingplanning
Profielfoto van Karel Jan Alsem
Nieuwsbrief Hoger onderwijs

Ben je docent in het hoger onderwijs en wil je niets missen? We informeren en inspireren je graag met onze e-mailnieuwsbrieven. Laat ons weten waarover je op de hoogte gehouden wilt worden!

Events terugkijken

Profielfoto Heleen Torringa
Ethiek voor elke hbo-professional – UITVERKOCHT
Hbo
Hbo
Profielfoto Heleen Torringa
Ethiek voor elke hbo-professional – eXtra editie!
Hbo
Hbo
Grip op persoonsvorming in het basisonderwijs
Hbo
Hbo

Ook interessant voor jou

4 scenario’s toekomstig onderwijs
Artikel
Hbo
Hbo, Mbo
Jaarverslaggeving
Jaarverslaggeving
Jaarverslaggeving: oud en nieuw verenigd
Artikel
Hbo
Hbo
Adaptief leren
Adaptief leren
Adaptief leren: een introductie
Lesmateriaal
Hbo
Hbo, Mbo
7013V000001HFeKQAW

Vul onderstaand formulier in en schrijf je in voor dit event

Zoeken