Maak kennis met de nieuwe editie van Strategische Marketingplanning

28 maart
15:00
- 17:00
boekpresentatie
Hbo

In deze nieuwste, negende editie van het standaardwerk Strategische Marketingplanning is in alle fasen van het marketingplanningsproces duurzaamheid verwerkt. Het vormt tevens onderdeel van een vernieuwd Brand Benefitting Model dat de leidraad vormt voor de keuze van klantwaarden en dus Sessie informatie voor strategiekeuzes. Daarmee is deze editie het eerste marketingstrategieboek dat duurzaamheid in alle fasen meeneemt. Dat gold al voor digitalisering dat ook met nog meer voorbeelden in dit boek is verwerkt. Daarnaast zijn enkele nieuwe onderwerpen toegevoegd zoals inclusieve marketing en customer experience management. Tevens zijn nog meer tips opgenomen over het gebruik van onderzoek en modellen.

  • Persoonlijk contact met de auteur van dit 30 jaar bestaande standaardwerk (‘de Alsem’) in marketingstrategie
  • Uitleg van de volledige integratie van digitalisering en duurzaamheid in alle marketingstrategische fasen
  • Kennismaking met de nieuwste editie van Strategische marketingplanning

Events terugkijken

Huisvestings-management: Van strategie tot exploitatie
Hbo
Hbo
Marian Blaauwgeers
Help je studenten met keuzes maken
Hbo
Hbo, Mbo
Marian Blaauwgeers
Help je studenten met keuzes maken
Hbo
Hbo, Mbo

Ook interessant voor jou

Innovatief lesgeven
Lesgeven op afstand
Whitepaper
Hbo
Hbo, Mbo
Hybride leren
Hybride leren
School van de toekomst
De waarheid achter de hype bij onderwijstermen: hybride leren
Artikel
Hbo
Hbo, Mbo
STEAM onderwijs
STEAM onderwijs
Aansluiting arbeidsmarkt
Het belang van technologie in STEAM-onderwijs
Artikel
Hbo
Hbo, Mbo
7013V000001HFeKQAW

Vul onderstaand formulier in en schrijf je in voor dit event

Alles weten over gamification?

Lees en leer over wat het precies is, hoe je het in kunt zetten in je les en wat de voor- en nadelen zijn op deze thema-pagina.